14-16 квітня, Случ
- AngelA
- Активний користувач
- Повідомлень: 89
- З нами з: 20 липня 2011, 13:59
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: 14-16 квітня, Случ
Прошу ознайомитись і висловити свої "ФЕ!")
https://docs.google.com/document/d/1zYq ... ej1_o/edit
https://docs.google.com/document/d/1zYq ... ej1_o/edit
…і щастя це — хвилини півтори.
Склепивши очі, тихо повтори:
околиця… напівзабуті лиця…
овече хутро… сині хутори…
багаття… бринза… сутінки… суниця…
Ти вернешся. Воно тобі насниться.
Форель… зело… криниця… Повтори.
Склепивши очі, тихо повтори:
околиця… напівзабуті лиця…
овече хутро… сині хутори…
багаття… бринза… сутінки… суниця…
Ти вернешся. Воно тобі насниться.
Форель… зело… криниця… Повтори.
Re: 14-16 квітня, Случ
Оу-є) Чотка розкладка) Є згущенка, паштет і "Марійка". Я в раю
Re: 14-16 квітня, Случ
Остаточний варіант викидки - Рома та ще одна людина (швидше за все - Ангеліна, коли вона відпишеться що в неї з квитками) і байдарки їдуть з Соснового на машині, пробитій Ромою, в Новограді викидають Ангеліну. Інші суворі пацани (я, Архітектор, Красавчік) їдуть з Соснового в Рівне, бухають там протягом трьох-чотирьох годин і близько часу ночі сідають в сувору нічну електричку підвищеного комфорту №824 Рівне - Київ, де відрубаються у галімих кріслах
Резервний варіант, якщо з Соснового виїхати не вдасться - Ромина машина робить дві ходки Соснове - Новоград, закидає усіх в Новоград, де ми здаємо наші суворі квитки і сідаємо в маршрутку до Києва.
Квитки на ЕПК та місця в маршрутці хоботить Вітьок (бронюємо 4 + 2 місця для байд). Місця на пана Демка не бронюються, квитки не купуються, оскільки він вже тиждень не виходить на зв"язок.
Резервний варіант, якщо з Соснового виїхати не вдасться - Ромина машина робить дві ходки Соснове - Новоград, закидає усіх в Новоград, де ми здаємо наші суворі квитки і сідаємо в маршрутку до Києва.
Квитки на ЕПК та місця в маршрутці хоботить Вітьок (бронюємо 4 + 2 місця для байд). Місця на пана Демка не бронюються, квитки не купуються, оскільки він вже тиждень не виходить на зв"язок.
Востаннє редагувалось 11 квітня 2012, 01:10 користувачем Maidrax, всього редагувалось 1 раз.
Re: 14-16 квітня, Случ
Аве нам !
Re: 14-16 квітня, Случ
Дякую Ромі, Сергію, Вітьку і Дімі за те, що прийшли на організаційну зустріч.
Ще раз прошу вибачення перед Дімою за те, що не вийшло взяти в ПВД.
Підклеїли байдень, пошили ремінь, розібрались з спорядженням, обговорили маршрут і тд.
Результати зустрічі наступні:
1. Затверджено перелік спорядження та осіб, відповідальних за відповідне спорядження (в дужках).
1) Неріс-2 та два весла (Рома)
2) Таймень-3 та три весла (Вітя)
3) Морковка 20 м. (Рома)
4) Мотузка 6 м. для Таймені (Сергій)
5) Пусті каністри від води 6 шт. (Сергій -3, Вова -1, Вітя -1, Рома -1)
6) Ремінь для обносів (Рома)
7) Герма 60 л. з лямками (Рома)
8 ) Герма 80 л. (Вова)
9) Герма 40 л. (Сергій)
10) Сокира (Рома)
11) Пилка (Рома)
12) Казани 2 шт. (Рома)
13) Пательня (Рома)
14) Термоси 2 шт. (Рома -1, Сергій -1)
15) Намет-3 (Сергій)
16) Намет-2 (Вова)
17) Тент (Рома)
18) Багаттєвий набір (Рома)
19) Набір керівника (Вова)
20) Ремнабір водний (Рома)
21) Ремнабір загальний (Вова)
22) Сміттєві пакети середні, 60 л. (Вова)
23) Гітара (Сергій)
24) Струна намбер 1 і намбер 6 (Вітя)
25) Фотік (Сергій)
26) Компас (Сергій)
2. Культурна програма розподілена наступним чином:
1) Новоград-Волинський (Вітя)
2) Новоград-Волинський укріплений район і радянська фортифікація в Україні (Вова)
3) Губківський замок і середньовічна фортифікація в Україні (Сергій)
4) Рівне (Вова)
3. Завтра (тобто вже сьогодні) Ангеліна скине список продуктів на закупівлю з розподіленням на себе, мене, Сергія і Вітю, всі рекомендації по закупівлі дав їй у ПП. Рому як людину з чотким кепарьом, шторами і туфелями від закупівлі звільнено, але в нього є 1 кг турклубівського цукру, з якого він відсипає грам 200 і бере в пляшці.
4. Необхідно поділити з Петром аптечку і забрати у відповідальних осіб, погодити перелік медикаментів з Ангеліною.
5. Збираємось в пятницю о 21-00 на південному вокзалі, попередньо Сергій підрулює до Роми а я до Віті, допомагаєм закинути байдені. По приїзді (за першу ночі) одразу валим спати, також дрихнем в маршрутці, головне не проспати. Якщо можна, най Вітя дасть Ангеліні координати квартири, щоб вона одразу з поїзда рулила теж спати не чекаючи нас.
6. Алкоголь кожен бере для себе, пити будем по дорозі туди/назад і по вечорам, якщо буде бажання. Бажання може не бути, бо режим наступний: о 2-й ночі лягаємо спати в Новограді, о 5-30 підйом, швидко дивимось фортецю і стапеляємо. О 21-00 відбій, о 5-30 підйом чергових (я і Сірко), підйом інших по готовності багаття, далі відбій близько 22-00, наступний підйом так само як попередній. Починаємо рух екіпажами я + Ангеліна на двійці, Рома + Вітя + Сергій на трійці, далі дивимось по ситуації.
Наче нічого не завтичив, якщо завтичив - пишіть.
Ще раз прошу вибачення перед Дімою за те, що не вийшло взяти в ПВД.
Підклеїли байдень, пошили ремінь, розібрались з спорядженням, обговорили маршрут і тд.
Результати зустрічі наступні:
1. Затверджено перелік спорядження та осіб, відповідальних за відповідне спорядження (в дужках).
1) Неріс-2 та два весла (Рома)
2) Таймень-3 та три весла (Вітя)
3) Морковка 20 м. (Рома)
4) Мотузка 6 м. для Таймені (Сергій)
5) Пусті каністри від води 6 шт. (Сергій -3, Вова -1, Вітя -1, Рома -1)
6) Ремінь для обносів (Рома)
7) Герма 60 л. з лямками (Рома)
8 ) Герма 80 л. (Вова)
9) Герма 40 л. (Сергій)
10) Сокира (Рома)
11) Пилка (Рома)
12) Казани 2 шт. (Рома)
13) Пательня (Рома)
14) Термоси 2 шт. (Рома -1, Сергій -1)
15) Намет-3 (Сергій)
16) Намет-2 (Вова)
17) Тент (Рома)
18) Багаттєвий набір (Рома)
19) Набір керівника (Вова)
20) Ремнабір водний (Рома)
21) Ремнабір загальний (Вова)
22) Сміттєві пакети середні, 60 л. (Вова)
23) Гітара (Сергій)
24) Струна намбер 1 і намбер 6 (Вітя)
25) Фотік (Сергій)
26) Компас (Сергій)
2. Культурна програма розподілена наступним чином:
1) Новоград-Волинський (Вітя)
2) Новоград-Волинський укріплений район і радянська фортифікація в Україні (Вова)
3) Губківський замок і середньовічна фортифікація в Україні (Сергій)
4) Рівне (Вова)
3. Завтра (тобто вже сьогодні) Ангеліна скине список продуктів на закупівлю з розподіленням на себе, мене, Сергія і Вітю, всі рекомендації по закупівлі дав їй у ПП. Рому як людину з чотким кепарьом, шторами і туфелями від закупівлі звільнено, але в нього є 1 кг турклубівського цукру, з якого він відсипає грам 200 і бере в пляшці.
4. Необхідно поділити з Петром аптечку і забрати у відповідальних осіб, погодити перелік медикаментів з Ангеліною.
5. Збираємось в пятницю о 21-00 на південному вокзалі, попередньо Сергій підрулює до Роми а я до Віті, допомагаєм закинути байдені. По приїзді (за першу ночі) одразу валим спати, також дрихнем в маршрутці, головне не проспати. Якщо можна, най Вітя дасть Ангеліні координати квартири, щоб вона одразу з поїзда рулила теж спати не чекаючи нас.
6. Алкоголь кожен бере для себе, пити будем по дорозі туди/назад і по вечорам, якщо буде бажання. Бажання може не бути, бо режим наступний: о 2-й ночі лягаємо спати в Новограді, о 5-30 підйом, швидко дивимось фортецю і стапеляємо. О 21-00 відбій, о 5-30 підйом чергових (я і Сірко), підйом інших по готовності багаття, далі відбій близько 22-00, наступний підйом так само як попередній. Починаємо рух екіпажами я + Ангеліна на двійці, Рома + Вітя + Сергій на трійці, далі дивимось по ситуації.
Наче нічого не завтичив, якщо завтичив - пишіть.
Востаннє редагувалось 11 квітня 2012, 09:38 користувачем Maidrax, всього редагувалось 3 разів.
- AngelA
- Активний користувач
- Повідомлень: 89
- З нами з: 20 липня 2011, 13:59
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: 14-16 квітня, Случ
Розкладку трохи скорегувала. Ось що по закупівлі:
Сергій
Сир 750 гр (3 кусочки по 250 гр)
Сардини в маслі 3шт
Вітя
Паштет 3 шт
Сало 500 гр
Вова
Ковбаса с/к 500гр
Шоколад чор/мол 3 шт
Тушонка 500гр
Все інше візьму я. Цукру не беру зовсім. Рома, будь ласка, візьми ще свою сковорідку!!
Сергій
Сир 750 гр (3 кусочки по 250 гр)
Сардини в маслі 3шт
Вітя
Паштет 3 шт
Сало 500 гр
Вова
Ковбаса с/к 500гр
Шоколад чор/мол 3 шт
Тушонка 500гр
Все інше візьму я. Цукру не беру зовсім. Рома, будь ласка, візьми ще свою сковорідку!!
Якщо годину-дві покуняю на вокзалі, то нічого зі мною не станеться) Можу й почекатиSirco писав:Якщо можна, най Вітя дасть Ангеліні координати квартири, щоб вона одразу з поїзда рулила теж спати не чекаючи нас.
…і щастя це — хвилини півтори.
Склепивши очі, тихо повтори:
околиця… напівзабуті лиця…
овече хутро… сині хутори…
багаття… бринза… сутінки… суниця…
Ти вернешся. Воно тобі насниться.
Форель… зело… криниця… Повтори.
Склепивши очі, тихо повтори:
околиця… напівзабуті лиця…
овече хутро… сині хутори…
багаття… бринза… сутінки… суниця…
Ти вернешся. Воно тобі насниться.
Форель… зело… криниця… Повтори.
- viktor
- Активний користувач
- Повідомлень: 461
- З нами з: 18 квітня 2011, 14:22
- Звідки: Ківерці - Київ
- Контактна інформація:
Re: 14-16 квітня, Случ
та можна було б і на хаті вже, але ключі в мене, а там нікого нема.AngelA писав:Sirco написав:
Якщо можна, най Вітя дасть Ангеліні координати квартири, щоб вона одразу з поїзда рулила теж спати не чекаючи нас.
Якщо годину-дві покуняю на вокзалі, то нічого зі мною не станеться) Можу й почекати
Re: 14-16 квітня, Случ
ПВД пройшли за планом, команда офігенна, місця шикарні, вода висока - однозначно найкраще моє водне ПВД.
Дякую Сергію Алкашурі-Кончєному, Доктору Ромі, Віктору Красавчіку і Ангеліні, - ви нереально суворі і круті чуваки, з задоволенням пішов би з вами будь-куди.
Висновки і враження напишу згодом, як матиму натхнення - накатаю звіт.
Дякую Сергію Алкашурі-Кончєному, Доктору Ромі, Віктору Красавчіку і Ангеліні, - ви нереально суворі і круті чуваки, з задоволенням пішов би з вами будь-куди.
Висновки і враження напишу згодом, як матиму натхнення - накатаю звіт.
-
- Єсаул
- Повідомлень: 259
- З нами з: 21 липня 2011, 16:08
Re: 14-16 квітня, Случ
Дякую за шикарне ПВД.
Дуже сподобались мажорні пороги і надзвичайно мальовничі пейзажі (чекаємо фотографій). В плані тренування проходження порогів, за такої води, місце просто шикарне, все крім понтонного моста були проходняки.
Окремо хочу відзначити мега-шикарне висипалово на першій стоянці (спали десь 9 годин ).
P.S.: Також, хочу подякувати моїм тимчасовим матросам Архітектору і Красавчіку за чітке і оперативне виконання команд під час проходження порогів
Дуже сподобались мажорні пороги і надзвичайно мальовничі пейзажі (чекаємо фотографій). В плані тренування проходження порогів, за такої води, місце просто шикарне, все крім понтонного моста були проходняки.
Окремо хочу відзначити мега-шикарне висипалово на першій стоянці (спали десь 9 годин ).
P.S.: Також, хочу подякувати моїм тимчасовим матросам Архітектору і Красавчіку за чітке і оперативне виконання команд під час проходження порогів
- viktor
- Активний користувач
- Повідомлень: 461
- З нами з: 18 квітня 2011, 14:22
- Звідки: Ківерці - Київ
- Контактна інформація:
Re: 14-16 квітня, Случ
РЄбята.!! все було мегаофігенно!!! ну просто капєц як круто! дякую Вові за проведення такого жирного пвд і крутим людям, які в цей пвд пішли )
а ну і, народ, заливайте вже фотки !!))
в свою чергу дякую Ромі за те, шо нас не скупав в СлучіЄмець Роман писав:P.S.: Також, хочу подякувати моїм тимчасовим матросам Архітектору і Красавчіку за чітке і оперативне виконання команд під час проходження порогів
а ну і, народ, заливайте вже фотки !!))
Re: 14-16 квітня, Случ
оу-є, чуваки) мегашикарно поплавали, просто піздейшен Дякуленьки Вовану за таке ідейне ПВД, Романичу за екстремально тонке почуття гумору, Ангеліні за її мегасуворість і кулінарні шедеври, а Красавчику за то, шо він тупо красавчик
Братюні, мої фоти мо надибать тут:
hedgehog89@ukr.net > pass: 0000 > e-Disk
Братюні, мої фоти мо надибать тут:
hedgehog89@ukr.net > pass: 0000 > e-Disk
- AngelA
- Активний користувач
- Повідомлень: 89
- З нами з: 20 липня 2011, 13:59
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: 14-16 квітня, Случ
хууухх...нарешті відіспалась, можна і чірканути пару слів..
Сподобалось ВСЕ!!! Ну просто ВСЕ!!!ВСЕ!!!ВСЕ!!!)):
цікава річка з мальовничими краєвидами! шалені покатушки на порогах! дивовижні розповіді Архітектора про Губківський замок і обід на його руїнах! задушевне волання пісень біля вогнища і нічні посиденьки в Рівному!
Величезне Дякую Вові за організацію ПВД і чотирьом вар'ятам за веселу кумпанію!!
Моя порція фоток: http://www.ex.ua/edit_storage/205518424788
Сподобалось ВСЕ!!! Ну просто ВСЕ!!!ВСЕ!!!ВСЕ!!!)):
цікава річка з мальовничими краєвидами! шалені покатушки на порогах! дивовижні розповіді Архітектора про Губківський замок і обід на його руїнах! задушевне волання пісень біля вогнища і нічні посиденьки в Рівному!
Величезне Дякую Вові за організацію ПВД і чотирьом вар'ятам за веселу кумпанію!!
Моя порція фоток: http://www.ex.ua/edit_storage/205518424788
…і щастя це — хвилини півтори.
Склепивши очі, тихо повтори:
околиця… напівзабуті лиця…
овече хутро… сині хутори…
багаття… бринза… сутінки… суниця…
Ти вернешся. Воно тобі насниться.
Форель… зело… криниця… Повтори.
Склепивши очі, тихо повтори:
околиця… напівзабуті лиця…
овече хутро… сині хутори…
багаття… бринза… сутінки… суниця…
Ти вернешся. Воно тобі насниться.
Форель… зело… криниця… Повтори.
Re: 14-16 квітня, Случ
Відібрав фотки, залию завтра в галерею і сяду за систематизацію висновків =)
Ще раз дякую Ромі за допомогу з викидкою байдарок, Ангеліні за одну з кращих розкладок, які я колись хавав, Вітьку за вписку в Новограді та хоботилово по транспорту і Сіркові за ведення бухгалтерії та за активоване вугілля
Ще раз дякую Ромі за допомогу з викидкою байдарок, Ангеліні за одну з кращих розкладок, які я колись хавав, Вітьку за вписку в Новограді та хоботилово по транспорту і Сіркові за ведення бухгалтерії та за активоване вугілля
Re: 14-16 квітня, Случ
Обрані фотки на сторінці клубу вконтакті:
http://vk.com/album-24157405_155972530
Тепер деякі висновки.
1. Транспорт.
1.1. При організації закидки або викидки мікроавтобусами вкотре виправдовує себе попереднє бронювання задніх місць з додатковою купівлею одного місця на кожну з байдарок а також інформування диспечера про факт значної кількості багажу. В цьому ПВД по-суті не було жодного конфлікту з маршрутчиками, хоча і закидка і викидка здійснювались маршрутками.
1.2. У регіонах з нестабільним або рідким транспортним сполученням (маршрутки кілька разів на день, частина з яких проходящі) у святкові дні забезпечити викидку навіть невеликої групи з байдарками може виявитись неможливим, в такому випадку необхідно пропрацьовувати варіанти оренди автомобільного транспорту або іншим чином викидати об"ємну частину спорядження, виправдовує себе перепаковування рюкзаків, - при посадці краще мати два великі рюкзаки ніж чотири середні.
1.3. Нічні залізничні сидячки майже таке ж зло як і нічні автобуси =)
2. Підготовка до ПВД та складання графіку руху (дані висновки стосуються походів по річкам з наявними перешкодами природного та антропогенного характеру)
2.1. Навіть при організації ПВД цілком виправдовує себе складання графіку руху, в якому визначаються наступні ключові моменти: час підйому, місце та час обіду, місце та час стоянки, час відбою. Оптимальним є включення у графік руху трьох варіантів - "програми-мінімум" з резервними точками сходу з маршруту, "основної програми" та "програми-максимум". Вказаний розгорнутий графік руху, складений до початку ПВД, істотним чином полегшує роботу керівника на маршруті, по-суті зводячи її лише до обрання одного з кількох вже пропрацьованих варіантів.
2.2. Підготовчий етап має в себе включати детальне пропрацювання перешкод по маршруту та перенесення їх на карту, з класифікацією перешкод та ознайомленням учасників з такою картою
2.3. Графік руху обов"язково має включати достатній резерв часу, необхідного для огляду перешкоди та її проходження або обносу. Іншими словами, якщо на Дніпрі за інтенсивного руху протягом дня хорошим результатом є 45-50 км, то на тому ж Случі мова йтиме про 30-35 км (вітер тут в розрахунок не береться, хоча при складанні графіку руху обов"язково треба вітер враховувати, і чим ширша річка - тим більшу поправку на вітер робити).
2.4. Перед тривалими (напр. триденними) ПВД цілком виправданим є проведення передпохідної зустрічі, або, принаймні, ознайомлення учасників з маршрутом через мережу інтернет.
2.5. Дуже бажано до графіку руху включати культурну програму, розподіляючи її підготовку між учасниками. Суміщення культурної програми з необхідними розминками та відпочинком практично не призводить до втрати часу, проте істотно врізноманітнює похід.
2.6. Вкотре переконуюсь, що для ПВД з інтенсивною фізичною складовою гітара та інші форми зайняття вечірнього дозвілля є в принципі необов"язковими елементами.
2.7. У випадку вибору між інтенсивним рухом в один день (і ненапруженим в інші) та рухом з середньою швидкістю протягом всього маршруту, на мою думку варто віддавати перевагу першому варіанту, здійснюючи інтенсивний "марш-кидок" за перший день, після чого закласти достатній час на сон і на розслабоні пройти решту маршруту. Такий спосіб дозволяє психологічно відчути маршрут середньої або високої інтенсивності руху як ненапряжний та приємний, при цьому залишається відчуття спортивного звершення =)
3. Спорядження
3.1. Виключно з позитивної сторони зарекомендував себе ремінь для обносів байдарки з широкої 5 см. стропи. Вказаний ремінь дозволяє відносно комфортно, швидко та безпечно для каркасу байдарки здійснювати обноси нерозвантаженої байдарки. Разом з цим необхідно внести вдосконалення до конструкції ременя наносячи додаткові шви в місцях кріплення ручок (стропа торочиться та виривається зі шва).
3.2. Обов"язковими елементами бівачної організації мають виступати як сокира, так і пилка. Вважаю за необхідне здійснити купівлю брендової командної сокири вагою близько 1 кг. перед походом в Карелію.
3.3. Для тривалої дощової погоди в регіонах без дефіциту дрів пальник слід вважати необхідним елементом спорядження лише за умови інтенсивного руху та істотної втоми команди при організації бівака. В інших випадках організація багаття хоч і займає відчутний час, однак є цілком можливою. Вважаю за необхідне замість пальника у найближчих ПВД протестувати невелику складану пічку.
3.4. Необхідно предметно розібрати момент з тентом, в тому числі його конструкцією та розміром, у водних ПВД в дощову погоду. Ми за три дні використовували верхній тент від намету лише накриваючи ним предмети, що можуть намокнути.
3.5. Загальний об"єм гермомішків для достатньої гідроізоляції особистого, командного спорядження та їжі має становити не менше 50 л. на одну людину, в більш тривалих походах об"єм мішків треба збільшувати пропорційно до кількості їжі. Цілком виправдовує себе відведення окремого гермомішка лише для продуктів. Перед кожним походом необхідно перевіряти гермомішки на герметичність. Дуже добре показала себе в плані багатофункціональності 20 л. герма, думаю в подальшому кожен учасник має придбати для себе таку герму. Загалом при використанні гермомішків діє правило, чим більше окремих мішків при тому ж сукупному об"ємі - тим краще.
3.6. Варто відмовлятись від гідроізоляції за допомогою сміттєвих пакетів, оскільки вказані пакети дійсно є одноразовими, потребують постійної зміни та утилізації порваних, а забезпечена ними гідроізоляція істотно поступається гідроізоляції за допомогою гермомішків (інколи про таку гідроізоляцію взагалі мова не йде).
3.7. Виправдовує себе використання компресійних мішків для особистих речей (цілком підходять мішки від спальників, оскільки більшість людей має декілька спальників). Вказані мішки істотно економлять місце у гермах та полегшують їх пакування.
3.8. В групі, окрім ємностей непотоплювання, мають бути пусті каністри для питної води з загальним об"ємом не менше 2,5 л. (краще - 3 л.). В регіонах з проблемною питною водою каністри мають наповнюватись при першій же можливості.
3.9. Я схиляюсь до обов"язковості касок навіть при походах річками з перешкодами 1-2 к.с., досвід проходження окремих порогів а також зливів під мостами вказує на істотну ймовірність ушкодження голови в нештатних ситуаціях.
3.10. Неопреновий верх, на мою думку, на річках подібної складності за "весняної" температури води не є обов"язковим елементом спорядження, оскільки за умови оверкіля або іншої нештатної ситуації, пов"язаної з купанням у воді, перебування в такій воді є нетривалим та може бути швидко перерване виходом на берег. Особисто я використовуватиму верх лише в ситуаціях, що загрожують тривалим перебуванням у воді по шию, за інших умов замінюватиму його поларом та вітрозахистом. Низ та шкарпетки/тапки при цьому є вкрай рекомендованим елементом спорядження, що істотно додає комфорту.
4. Рух по маршруту
4.1. Обов"язковим елементом перед початком руху щоранку буде коротка розминка плечового поясу для введення робочих м"язів у тонус.
4.2. Необхідно детально опрацювати процедуру завантаження байдарок для оптимізації похідного часу. В ідеалі до кожної конкретної байдарки має бути "приписана" конкретна кількість герм та розроблена схема завантаження байдарки.
4.3. При організації страховки необхідно враховувати не складність самої перешкоди, а небезпеку нештатної ситуації в ній та ефективність вказаної страховки. В багатьох перешкодах на практиці стало зрозуміло, що страховка з берега є абсолютно неефективною та має замінюватись страховкою з води. В такому випадку залежно від ситуації більш досвічений екіпаж здійснює проходження при страховці з берега і страхує наступні екіпажі з води, або ж здійснюється обнос плавзасобу для страхування з води першого ж проходження.
4.4. Не варто забувати про можливість виставлення сигнальників при проходженні складних перешкод, у яких з води не видно або недостатньо видно ключові точки перешкоди. Також необхідно володіти базовим набором команд-жестів веслом ("готовий / чисто", "вправо", "вліво", "непроход / стоп", "чалимся").
4.5. Переконуюсь в тому, що ключем до злагодженої роботи екіпажу є розуміння кожним членом екіпажу своєї задачі на плавзасобі. Для кращого засвоєння такого розуміння вважаю за доцільне здійснювати ротацію екіпажів на технічно простих ділянках, проходження ряду простих перешкод у якості рульового надає членам екіпажу додаткових навичок та розвиває їхнє "відчуття води". Керівництво байдаркою при цьому може і надалі здійснювати капітан байдарки, не будучи при цьому рульовим.
4.6. Виправдало себе перевезення у байдарці сухих дрів, заготовлених на стоянках-розминках, перекусах та біваках. Потребує подальшого опрацювання методика герметизації таких дрів, сміттєві пакети продемонстрували свою повну неспроможність у цій якості, варто спробувати целофан, тент, гермомішки, зупинитись на найкращому варіанті.
4.7. В дощову погоду добре себе показало чергування парами по дві людини, інтервал між підйомом чергових та загальним підйомом не має бути більшим за 40 хвилин, навіть якщо не вдається довести багаття до потрібної кондиції - решта групи може збирати табір та пакуватись.
Поки що наче все, думати є над чим, і я дуже радий що окрім класних вражень від ПВД, я також отримав чимало "їжі для роздумів" і прийняв для себе ряд остаточних рішень в плані організації водно-туристичних заходів.
Традиційно буду вдячний за будь-яку критику і побажання щодо керівництва і відповідних упущень та помилок, можна писати як у цій темі, так і в приват.
http://vk.com/album-24157405_155972530
Тепер деякі висновки.
1. Транспорт.
1.1. При організації закидки або викидки мікроавтобусами вкотре виправдовує себе попереднє бронювання задніх місць з додатковою купівлею одного місця на кожну з байдарок а також інформування диспечера про факт значної кількості багажу. В цьому ПВД по-суті не було жодного конфлікту з маршрутчиками, хоча і закидка і викидка здійснювались маршрутками.
1.2. У регіонах з нестабільним або рідким транспортним сполученням (маршрутки кілька разів на день, частина з яких проходящі) у святкові дні забезпечити викидку навіть невеликої групи з байдарками може виявитись неможливим, в такому випадку необхідно пропрацьовувати варіанти оренди автомобільного транспорту або іншим чином викидати об"ємну частину спорядження, виправдовує себе перепаковування рюкзаків, - при посадці краще мати два великі рюкзаки ніж чотири середні.
1.3. Нічні залізничні сидячки майже таке ж зло як і нічні автобуси =)
2. Підготовка до ПВД та складання графіку руху (дані висновки стосуються походів по річкам з наявними перешкодами природного та антропогенного характеру)
2.1. Навіть при організації ПВД цілком виправдовує себе складання графіку руху, в якому визначаються наступні ключові моменти: час підйому, місце та час обіду, місце та час стоянки, час відбою. Оптимальним є включення у графік руху трьох варіантів - "програми-мінімум" з резервними точками сходу з маршруту, "основної програми" та "програми-максимум". Вказаний розгорнутий графік руху, складений до початку ПВД, істотним чином полегшує роботу керівника на маршруті, по-суті зводячи її лише до обрання одного з кількох вже пропрацьованих варіантів.
2.2. Підготовчий етап має в себе включати детальне пропрацювання перешкод по маршруту та перенесення їх на карту, з класифікацією перешкод та ознайомленням учасників з такою картою
2.3. Графік руху обов"язково має включати достатній резерв часу, необхідного для огляду перешкоди та її проходження або обносу. Іншими словами, якщо на Дніпрі за інтенсивного руху протягом дня хорошим результатом є 45-50 км, то на тому ж Случі мова йтиме про 30-35 км (вітер тут в розрахунок не береться, хоча при складанні графіку руху обов"язково треба вітер враховувати, і чим ширша річка - тим більшу поправку на вітер робити).
2.4. Перед тривалими (напр. триденними) ПВД цілком виправданим є проведення передпохідної зустрічі, або, принаймні, ознайомлення учасників з маршрутом через мережу інтернет.
2.5. Дуже бажано до графіку руху включати культурну програму, розподіляючи її підготовку між учасниками. Суміщення культурної програми з необхідними розминками та відпочинком практично не призводить до втрати часу, проте істотно врізноманітнює похід.
2.6. Вкотре переконуюсь, що для ПВД з інтенсивною фізичною складовою гітара та інші форми зайняття вечірнього дозвілля є в принципі необов"язковими елементами.
2.7. У випадку вибору між інтенсивним рухом в один день (і ненапруженим в інші) та рухом з середньою швидкістю протягом всього маршруту, на мою думку варто віддавати перевагу першому варіанту, здійснюючи інтенсивний "марш-кидок" за перший день, після чого закласти достатній час на сон і на розслабоні пройти решту маршруту. Такий спосіб дозволяє психологічно відчути маршрут середньої або високої інтенсивності руху як ненапряжний та приємний, при цьому залишається відчуття спортивного звершення =)
3. Спорядження
3.1. Виключно з позитивної сторони зарекомендував себе ремінь для обносів байдарки з широкої 5 см. стропи. Вказаний ремінь дозволяє відносно комфортно, швидко та безпечно для каркасу байдарки здійснювати обноси нерозвантаженої байдарки. Разом з цим необхідно внести вдосконалення до конструкції ременя наносячи додаткові шви в місцях кріплення ручок (стропа торочиться та виривається зі шва).
3.2. Обов"язковими елементами бівачної організації мають виступати як сокира, так і пилка. Вважаю за необхідне здійснити купівлю брендової командної сокири вагою близько 1 кг. перед походом в Карелію.
3.3. Для тривалої дощової погоди в регіонах без дефіциту дрів пальник слід вважати необхідним елементом спорядження лише за умови інтенсивного руху та істотної втоми команди при організації бівака. В інших випадках організація багаття хоч і займає відчутний час, однак є цілком можливою. Вважаю за необхідне замість пальника у найближчих ПВД протестувати невелику складану пічку.
3.4. Необхідно предметно розібрати момент з тентом, в тому числі його конструкцією та розміром, у водних ПВД в дощову погоду. Ми за три дні використовували верхній тент від намету лише накриваючи ним предмети, що можуть намокнути.
3.5. Загальний об"єм гермомішків для достатньої гідроізоляції особистого, командного спорядження та їжі має становити не менше 50 л. на одну людину, в більш тривалих походах об"єм мішків треба збільшувати пропорційно до кількості їжі. Цілком виправдовує себе відведення окремого гермомішка лише для продуктів. Перед кожним походом необхідно перевіряти гермомішки на герметичність. Дуже добре показала себе в плані багатофункціональності 20 л. герма, думаю в подальшому кожен учасник має придбати для себе таку герму. Загалом при використанні гермомішків діє правило, чим більше окремих мішків при тому ж сукупному об"ємі - тим краще.
3.6. Варто відмовлятись від гідроізоляції за допомогою сміттєвих пакетів, оскільки вказані пакети дійсно є одноразовими, потребують постійної зміни та утилізації порваних, а забезпечена ними гідроізоляція істотно поступається гідроізоляції за допомогою гермомішків (інколи про таку гідроізоляцію взагалі мова не йде).
3.7. Виправдовує себе використання компресійних мішків для особистих речей (цілком підходять мішки від спальників, оскільки більшість людей має декілька спальників). Вказані мішки істотно економлять місце у гермах та полегшують їх пакування.
3.8. В групі, окрім ємностей непотоплювання, мають бути пусті каністри для питної води з загальним об"ємом не менше 2,5 л. (краще - 3 л.). В регіонах з проблемною питною водою каністри мають наповнюватись при першій же можливості.
3.9. Я схиляюсь до обов"язковості касок навіть при походах річками з перешкодами 1-2 к.с., досвід проходження окремих порогів а також зливів під мостами вказує на істотну ймовірність ушкодження голови в нештатних ситуаціях.
3.10. Неопреновий верх, на мою думку, на річках подібної складності за "весняної" температури води не є обов"язковим елементом спорядження, оскільки за умови оверкіля або іншої нештатної ситуації, пов"язаної з купанням у воді, перебування в такій воді є нетривалим та може бути швидко перерване виходом на берег. Особисто я використовуватиму верх лише в ситуаціях, що загрожують тривалим перебуванням у воді по шию, за інших умов замінюватиму його поларом та вітрозахистом. Низ та шкарпетки/тапки при цьому є вкрай рекомендованим елементом спорядження, що істотно додає комфорту.
4. Рух по маршруту
4.1. Обов"язковим елементом перед початком руху щоранку буде коротка розминка плечового поясу для введення робочих м"язів у тонус.
4.2. Необхідно детально опрацювати процедуру завантаження байдарок для оптимізації похідного часу. В ідеалі до кожної конкретної байдарки має бути "приписана" конкретна кількість герм та розроблена схема завантаження байдарки.
4.3. При організації страховки необхідно враховувати не складність самої перешкоди, а небезпеку нештатної ситуації в ній та ефективність вказаної страховки. В багатьох перешкодах на практиці стало зрозуміло, що страховка з берега є абсолютно неефективною та має замінюватись страховкою з води. В такому випадку залежно від ситуації більш досвічений екіпаж здійснює проходження при страховці з берега і страхує наступні екіпажі з води, або ж здійснюється обнос плавзасобу для страхування з води першого ж проходження.
4.4. Не варто забувати про можливість виставлення сигнальників при проходженні складних перешкод, у яких з води не видно або недостатньо видно ключові точки перешкоди. Також необхідно володіти базовим набором команд-жестів веслом ("готовий / чисто", "вправо", "вліво", "непроход / стоп", "чалимся").
4.5. Переконуюсь в тому, що ключем до злагодженої роботи екіпажу є розуміння кожним членом екіпажу своєї задачі на плавзасобі. Для кращого засвоєння такого розуміння вважаю за доцільне здійснювати ротацію екіпажів на технічно простих ділянках, проходження ряду простих перешкод у якості рульового надає членам екіпажу додаткових навичок та розвиває їхнє "відчуття води". Керівництво байдаркою при цьому може і надалі здійснювати капітан байдарки, не будучи при цьому рульовим.
4.6. Виправдало себе перевезення у байдарці сухих дрів, заготовлених на стоянках-розминках, перекусах та біваках. Потребує подальшого опрацювання методика герметизації таких дрів, сміттєві пакети продемонстрували свою повну неспроможність у цій якості, варто спробувати целофан, тент, гермомішки, зупинитись на найкращому варіанті.
4.7. В дощову погоду добре себе показало чергування парами по дві людини, інтервал між підйомом чергових та загальним підйомом не має бути більшим за 40 хвилин, навіть якщо не вдається довести багаття до потрібної кондиції - решта групи може збирати табір та пакуватись.
Поки що наче все, думати є над чим, і я дуже радий що окрім класних вражень від ПВД, я також отримав чимало "їжі для роздумів" і прийняв для себе ряд остаточних рішень в плані організації водно-туристичних заходів.
Традиційно буду вдячний за будь-яку критику і побажання щодо керівництва і відповідних упущень та помилок, можна писати як у цій темі, так і в приват.
Востаннє редагувалось 19 квітня 2012, 11:44 користувачем Maidrax, всього редагувалось 2 разів.
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: 14-16 квітня, Случ
Та да,сміттєві пакети дорогі і природі шкодять. Краще герми брати, більше за загальний бюджет у водних ПВД брати не будемо пакети