1. 600 USD - можна спробувати, але малореально. Враховуючи те що лише квиток до Куріл потягне десь 350-400 USD. А ще недешевий транспорт по Камчатці та Курілам , перепустки в заповідники тощо. Я б орієнтувався на 700
2. Їжа з розрахунку 5.5 USD доба - десь 130 USD. Ціни в Россії недешеві. І треба буде не лінуватись, а посушити. Розкладка буде готова десь до 25. Але це з врахуванням що будемо добувати і жрати ікру, рибу та ведмежатину.
3. Треба брати Щуку-2 і ніщо інше. Так набагато безпечніше, це головне! По грошам домовимся.
4. У мене теж
5. Я порахую, можливо ми встигнем з 1 метро і таксі з Харківської.
6. Додаткові витрати я розраховую баксів в 150-200.
7. Див пункт 1.
8. Ремнабору від Щуки достатньо, клей я візьму свій .
9. Треба обов*язково шолом, гідру, скоріш за все і рятувальний жилет. Завали і Океан - не жарти. Також я беру турклубівський гермік.
10. Балони треба буде докупити в Петропавлівську це 100%. На Мутновському с дровами 1-2-3 дні буде проблема точно. На Курілах і Сахаліні з цим проблем не буде. У Приморьї мені балони так само не знадобляться.
11. Звісно я його беру, без нього по океану ризиковано. Також треба ОБОВЯЗКОВО мати з собою барометр. Похоботи це,Колян
12. Треба з собою взяти засоби для очищення води. Через нерест з цим можуть бути проблеми. Також треба взяти снасті. Я беру спінінг і трохи блесен,як ти не знаю. Також треба підготуватись і знати як правильно готувати ікру-пятімінутку, місцеві гриби, ягоди тощо. Аби не траванутись, а брати по максимуму від природи.
Витрати мінімізувати цілком реально. Головне - менше жрати в генделях і витрачати на понти.
Верхню гідру Клімича хотів би взяти я (напевно вона зараз як раз у мене
) .
По маршруту - я кожен день отримую нову інформацію відносно сплаву.
Остання інфа (від президента Камчатського каяк-клубу) :
"Из всех рек реально сплавиться только по Жировой. Не потому что она интересна, а потому что вы сможете до неё дойти. Порогов нет, просто сильное и быстрое течение, возможны завалы. Вилюча довольно далеко от мутновки, хотя и такой вариант возможен. Пороги до 6 кс есть в верховьях, но там уже нет воды, дальше просто быстрое течение. Паратунка находится совсем в другой долине и, собственно, почти вся течёт через цивилизацию. Мутная уходит очень далеко на Юг - офигеете грести на щуке по океану.
И Жировая и Вилюча протекают мимо горячих источников. "
Зараз вони йдуть на 4 дні в океан , тому будуть без звязку, потім я зможу отримати нову інфу.
Тому, щодо маршруту я б рекомендував тобі не складати щось конкретне, поки невідома вся ситуація по річкам і океанам. Просто вивчити у туристичному плані район Мутновського та Горелого, всі підходи та виходи, до яких річок реально вийти і т.д. Гадаю, десь за тиждень до вильоту я буду мати повну інформацію про характер річок і особливості сплаву по океану, тоді можна буде робити остаточний вибір. Також, обовязково закладити 2 резервні дні на випадок шторму на океані. І якщо буде все вдало, ці дні цілком реально використати на Авачінську сопку.
Також я хотів би бачити маршрут по Кунаширу, а також резервні по Сахаліну, Ітурупу та Шикотану на всяк випадок. Хоча б орієнтовний. Роздуплятись на місці ідея погана. У крайному випадку просто зробити гарну підборку звітів, які б прочитав або я у Владівостоку, або ти у Південно-Сахалінську і потрібне роздрукував.
Також , я вважаю що Щуку-2 треба затестити. Йти на непевіреній байді на невідому річку несхоженою командою- занадто великий ризик. Хохитвинський порог на Росі для цього підходить просто чудово! Це я пропоную зробити 29-30 серпня, сумістивши з "відкритим тренуванням" а-ля шашлик-пивко. По грошам вийде недорого ( їхати трьома машинами).