Работа с GPS

Обговорення того, що напряму повязане з туризмом, але не відноситься до інших розділів.
Повідомлення
Автор
Аватар користувача
Zuxel
Сибиряк
Повідомлень: 715
З нами з: 06 липня 2007, 18:05
Звідки: Троещина
Контактна інформація:

Работа с GPS

#1 Повідомлення Zuxel » 05 лютого 2009, 16:02

Предлагаю в данной теме обсужадть все, что связано с работой и проблемами при использовании жпс и сопутствующих программ. В ближайшее время напишу список собраных карт, а также советы по загрузке и работе с MapSource. Также в планах хорошо разобраться с созданием треков и маршрутов...
Движение стало смыслом жизни...
(Ария, "Горящая стрела")

Аватар користувача
JACK
Великий Комбинатор
Повідомлень: 1347
З нами з: 30 листопада 2006, 02:02
Звідки: Киев
Контактна інформація:

#2 Повідомлення JACK » 06 лютого 2009, 21:33

Слава, благодарю тебя за хорошие карты и начальное раздупление с GPSом.
Тема интересна, как у меня что-то будет буду выкладывать

Аватар користувача
JACK
Великий Комбинатор
Повідомлень: 1347
З нами з: 30 листопада 2006, 02:02
Звідки: Киев
Контактна інформація:

#3 Повідомлення JACK » 07 лютого 2009, 14:41

Обращаю внимание, что ехе-шник что мы собственноручно переписывали с GPSа на GPS - это троян. Удаляйте смело!

Аватар користувача
PT
Інформаційний наркоман
Повідомлень: 7628
З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
Звідки: Київ
Контактна інформація:

#4 Повідомлення PT » 13 лютого 2009, 07:14

http://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=982523

Просто чудовий мануал (потрібна реєстрація).

За його допомогою я позбирав-порозбирав карти,залив карту Південного Бугу, погрався з векторизацією кілометровок тощо.

І , нажаль, векторних кілометровок України окрім тих що вже були на пристрої, я в інеті не знайшов, а векторизувати самому - потрібно дуже багато часу і терпіння.

Аватар користувача
PT
Інформаційний наркоман
Повідомлень: 7628
З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
Звідки: Київ
Контактна інформація:

#5 Повідомлення PT » 13 лютого 2009, 08:11

Алгоритм для експорту маршруту з Гугла в GPS.

1. Розбираєм карти з ЖПС
2. Шукаєм потрібну карту, реєструєм її у MapSource
(як робити 1,2 див посилання вище)
3. За допомогою GPSTrackMaker конвертуєм файл KML у GPX
4. Імпортуєм файл GPX у MapSource, редагуєм що потрібно, зіставляєм з обєктами на карті.
5. Безпосередьно з MapSource вивантажуєм на ЖПС!

Аватар користувача
Chogory
Активний користувач
Повідомлень: 1104
З нами з: 29 листопада 2006, 23:54
Звідки: 50°26'16"N 30°27'23"E
Контактна інформація:

#6 Повідомлення Chogory » 13 лютого 2009, 13:11

PT писав:Алгоритм для експорту маршруту з Гугла в GPS.

1. Розбираєм карти з ЖПС
2. Шукаєм потрібну карту, реєструєм її у MapSource
(як робити 1,2 див посилання вище)
3. За допомогою GPSTrackMaker конвертуєм файл KML у GPX
4. Імпортуєм файл GPX у MapSource, редагуєм що потрібно, зіставляєм з обєктами на карті.
5. Безпосередьно з MapSource вивантажуєм на ЖПС!
Є простіший(як на мене) метод.
1. За допомогою OziExplorer відкриваємо файл KML(зроблений у Google Earth).
2. Імпортуємо інформацію в GPS.
P.S. Раджу всім, хто планує маршрути користуватися OziExplorer.

Посилання на інструкцію до GPS на рос. http://alexm.rusfaq.ru/gps/GPSMAP_60CSx.rar

Аватар користувача
PT
Інформаційний наркоман
Повідомлень: 7628
З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
Звідки: Київ
Контактна інформація:

#7 Повідомлення PT » 13 лютого 2009, 13:26

[quote="Chogory] Є простіший(як на мене) метод.
1. За допомогою OziExplorer відкриваємо файл KML(зроблений у Google Earth).
2. Імпортуємо інформацію в GPS.
P.S. Раджу всім, хто планує маршрути користуватися OziExplorer.

[/quote]

Цей варіант простіший, але менш функціональний,т.як в OziExplorer ти не побачиш реальну IMG карту з GPS. А у випадку якихось нестандартних карт, або власноручвекторизованих це важливо.

Аватар користувача
PT
Інформаційний наркоман
Повідомлень: 7628
З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
Звідки: Київ
Контактна інформація:

#8 Повідомлення PT » 16 лютого 2009, 15:18

Враження від використання GPS під час ПВД.

1) Пристрій працював безпроблемно, за вийнятком моментів з неточним визначенням швидкості , як під час ходьби, так і взагалі.

2) Похибка 50-70 метрів все ж таки є, наприклад по треку ми неодноразово переходили річку Мертвовод, насправді ж ми йшли весь час по одному тому ж самому берегу

3)Штука все ж таки корисна - допомогала чітко визначити місцезнаходження і відстань до попередньо забитих маршрутних точок, чітков вивела по Южноукраїнську нас через промзони на залізний вокзал

4) Виключно векторний ЖПС - штука корисна імхо більше для автомобілістів ніж туристів. Т.як всі ці заправки, стоянки, пошук маршруту з точки в точку по автодорогам тощо річ в принципі в туризмі не дуже й потрібна. А відсутність нормальних карт це величезний мінус, особливо коли є потреба знайти щось відмінне від заздалегідь запланованого маршруту.

А була б підтримка растру - двома-трьома кліками можна було б залити в OZI кілометровки чи гуглівські карти і по ним з легкістю знайти потрібні обєкти.

Наприклад, у Олександрівці ми вирішили подивитись великі карєри, про які нам розповіли місцеві. Т.як карта на ЖПС-і примітивна, то йшли орієнтуючись на кілометровку і "не вгадали", пішовши не до того карєру. Був б карти гугла - ми з легкістю знайшли б на них потрібний обєкт...

Аватар користувача
Chogory
Активний користувач
Повідомлень: 1104
З нами з: 29 листопада 2006, 23:54
Звідки: 50°26'16"N 30°27'23"E
Контактна інформація:

#9 Повідомлення Chogory » 03 березня 2009, 15:49

Враження від використання GPS під час "Класичного зимнього ПВД".
1. Вертикельну швидкість при повільніх ході визначає погано, хоча це нормально і суттєвим не доліком не є.
2. Горизонтальну швидкість при стабільному русі визначає точно.
3. Точність розташування є надзвичайно високою 90% часу на природі <10 м(переважно 3-8 ). Для порівняння на генштабівках ~100м., Google earth ~20м.
3. Йшли по збереженим заздалегідь точкам. Помічу, що забивши точку до якої знадобилося дойти(не попередньо запланована), ми без проблем дісталися до потрібного місця по найкоротшому шляху.
4. Потреби в растровій мапі не відчув.
5. Були проблеми при русі по маршруту - GPS не розумів, що ми вже дойшли до чергової точки маршруту. Уже вдома я розібрався, що є три види налаштувань досягнення точки(авто, ручний, задання радіусу) в меню маршруту "От дороги".
6. Нові акумулятори протрималися 20 годин, з яких 10 при активному користуванні і 10 при морозі -5.

Загалом, роботою девайсу цілком задоволений. Залишилось вивчити усі функції і налаштувати їх під себе.

Аватар користувача
JACK
Великий Комбинатор
Повідомлень: 1347
З нами з: 30 листопада 2006, 02:02
Звідки: Киев
Контактна інформація:

#10 Повідомлення JACK » 03 березня 2009, 18:24

GPS вполне порадовал.
Брал его в ПВД к Киевскому морю.
На картах стмечено много интересных точек, но сами карты содержат ряд неточностей.

80% функций, что мне нужны нашел сразу.
Точность вполне устраивает, а вот определение скорости движения - нет. При равномерной ходьбе со скор примерно 4км/час выдает рендомные результаты от 2,7 до 7 км/час.

Надо тестить разные карты...

Аватар користувача
PT
Інформаційний наркоман
Повідомлень: 7628
З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
Звідки: Київ
Контактна інформація:

#11 Повідомлення PT » 13 квітня 2009, 09:42

Шукаю векторні карти Кременчугського та Канівського вдх.

І є якісь хитрі варіанти аби закинути в GPS карти з Гугле Еарс?

Аватар користувача
Chogory
Активний користувач
Повідомлень: 1104
З нами з: 29 листопада 2006, 23:54
Звідки: 50°26'16"N 30°27'23"E
Контактна інформація:

#12 Повідомлення Chogory » 13 квітня 2009, 13:03

PT писав:І є якісь хитрі варіанти аби закинути в GPS карти з Гугле Еарс?
Як на мене, закинути знімки з Google Earth у наш GPS буде складно. Я б радив роздрукувати знімки з координатною сіткою і слідкуючи за даними навігатора оцінювати своє положення. Думаю так, загалом, буде простіше.

Аватар користувача
PT
Інформаційний наркоман
Повідомлень: 7628
З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
Звідки: Київ
Контактна інформація:

#13 Повідомлення PT » 13 квітня 2009, 13:16

Chogory писав:Як на мене, закинути знімки з Google Earth у наш GPS буде складно. Я б радив роздрукувати знімки з координатною сіткою і слідкуючи за даними навігатора оцінювати своє положення. Думаю так, загалом, буде простіше.
Це само собою, я питав більше про варіанти векторизації з мінімальними часозатратами.

Шкода, що при купівлі GPS про це навіть ніхто не подумав, з звичайним КПК з GPS модулем та Ozzi не було б проблем ні з растром ні вектором.

Аватар користувача
Chogory
Активний користувач
Повідомлень: 1104
З нами з: 29 листопада 2006, 23:54
Звідки: 50°26'16"N 30°27'23"E
Контактна інформація:

#14 Повідомлення Chogory » 13 квітня 2009, 13:56

У нашого GPS є одна основна перевага, він ударо-пиле-водо-стійкий. КПК ж у походних умовах проживе недовго. Крім того не матиме того функціоналу і часу роботи на батареях.
Для більшості гірських районів є гарні векторні карти. Для сплавів, зарідкими виключеннями, детальних карт не треба.
Тому я вважаю, що GARMIN 60cx - вдалий вибір.

Аватар користувача
PT
Інформаційний наркоман
Повідомлень: 7628
З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
Звідки: Київ
Контактна інформація:

#15 Повідомлення PT » 13 квітня 2009, 14:26

КПК я навів як приклад, є наприклад серія навігаторів Magellan Triton які задовільняють всім параметрам, є і інші.

Замість того аби визнати серьозні недоліки нашого пристрою ти вперто намагаєшся довести що цей ЖПС те що нам треба , і що підтримка Гугле Еарс та кілометровок річ непотрібна. Щодо сплавів рекомендую разок поплавати в Карелії по озерах, питання про непотрібність ЖПС зникне. А ще є і ПВД по Україні,яка покрита якісними векторними кілометровками даалеко не повністю.

Відповісти