Работа с GPS
- Zuxel
- Сибиряк
- Повідомлень: 715
- З нами з: 06 липня 2007, 18:05
- Звідки: Троещина
- Контактна інформація:
Работа с GPS
Предлагаю в данной теме обсужадть все, что связано с работой и проблемами при использовании жпс и сопутствующих программ. В ближайшее время напишу список собраных карт, а также советы по загрузке и работе с MapSource. Также в планах хорошо разобраться с созданием треков и маршрутов...
Движение стало смыслом жизни...
(Ария, "Горящая стрела")
(Ария, "Горящая стрела")
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
http://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=982523
Просто чудовий мануал (потрібна реєстрація).
За його допомогою я позбирав-порозбирав карти,залив карту Південного Бугу, погрався з векторизацією кілометровок тощо.
І , нажаль, векторних кілометровок України окрім тих що вже були на пристрої, я в інеті не знайшов, а векторизувати самому - потрібно дуже багато часу і терпіння.
Просто чудовий мануал (потрібна реєстрація).
За його допомогою я позбирав-порозбирав карти,залив карту Південного Бугу, погрався з векторизацією кілометровок тощо.
І , нажаль, векторних кілометровок України окрім тих що вже були на пристрої, я в інеті не знайшов, а векторизувати самому - потрібно дуже багато часу і терпіння.
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Алгоритм для експорту маршруту з Гугла в GPS.
1. Розбираєм карти з ЖПС
2. Шукаєм потрібну карту, реєструєм її у MapSource
(як робити 1,2 див посилання вище)
3. За допомогою GPSTrackMaker конвертуєм файл KML у GPX
4. Імпортуєм файл GPX у MapSource, редагуєм що потрібно, зіставляєм з обєктами на карті.
5. Безпосередьно з MapSource вивантажуєм на ЖПС!
1. Розбираєм карти з ЖПС
2. Шукаєм потрібну карту, реєструєм її у MapSource
(як робити 1,2 див посилання вище)
3. За допомогою GPSTrackMaker конвертуєм файл KML у GPX
4. Імпортуєм файл GPX у MapSource, редагуєм що потрібно, зіставляєм з обєктами на карті.
5. Безпосередьно з MapSource вивантажуєм на ЖПС!
- Chogory
- Активний користувач
- Повідомлень: 1104
- З нами з: 29 листопада 2006, 23:54
- Звідки: 50°26'16"N 30°27'23"E
- Контактна інформація:
Є простіший(як на мене) метод.PT писав:Алгоритм для експорту маршруту з Гугла в GPS.
1. Розбираєм карти з ЖПС
2. Шукаєм потрібну карту, реєструєм її у MapSource
(як робити 1,2 див посилання вище)
3. За допомогою GPSTrackMaker конвертуєм файл KML у GPX
4. Імпортуєм файл GPX у MapSource, редагуєм що потрібно, зіставляєм з обєктами на карті.
5. Безпосередьно з MapSource вивантажуєм на ЖПС!
1. За допомогою OziExplorer відкриваємо файл KML(зроблений у Google Earth).
2. Імпортуємо інформацію в GPS.
P.S. Раджу всім, хто планує маршрути користуватися OziExplorer.
Посилання на інструкцію до GPS на рос. http://alexm.rusfaq.ru/gps/GPSMAP_60CSx.rar
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
[quote="Chogory] Є простіший(як на мене) метод.
1. За допомогою OziExplorer відкриваємо файл KML(зроблений у Google Earth).
2. Імпортуємо інформацію в GPS.
P.S. Раджу всім, хто планує маршрути користуватися OziExplorer.
[/quote]
Цей варіант простіший, але менш функціональний,т.як в OziExplorer ти не побачиш реальну IMG карту з GPS. А у випадку якихось нестандартних карт, або власноручвекторизованих це важливо.
1. За допомогою OziExplorer відкриваємо файл KML(зроблений у Google Earth).
2. Імпортуємо інформацію в GPS.
P.S. Раджу всім, хто планує маршрути користуватися OziExplorer.
[/quote]
Цей варіант простіший, але менш функціональний,т.як в OziExplorer ти не побачиш реальну IMG карту з GPS. А у випадку якихось нестандартних карт, або власноручвекторизованих це важливо.
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Враження від використання GPS під час ПВД.
1) Пристрій працював безпроблемно, за вийнятком моментів з неточним визначенням швидкості , як під час ходьби, так і взагалі.
2) Похибка 50-70 метрів все ж таки є, наприклад по треку ми неодноразово переходили річку Мертвовод, насправді ж ми йшли весь час по одному тому ж самому берегу
3)Штука все ж таки корисна - допомогала чітко визначити місцезнаходження і відстань до попередньо забитих маршрутних точок, чітков вивела по Южноукраїнську нас через промзони на залізний вокзал
4) Виключно векторний ЖПС - штука корисна імхо більше для автомобілістів ніж туристів. Т.як всі ці заправки, стоянки, пошук маршруту з точки в точку по автодорогам тощо річ в принципі в туризмі не дуже й потрібна. А відсутність нормальних карт це величезний мінус, особливо коли є потреба знайти щось відмінне від заздалегідь запланованого маршруту.
А була б підтримка растру - двома-трьома кліками можна було б залити в OZI кілометровки чи гуглівські карти і по ним з легкістю знайти потрібні обєкти.
Наприклад, у Олександрівці ми вирішили подивитись великі карєри, про які нам розповіли місцеві. Т.як карта на ЖПС-і примітивна, то йшли орієнтуючись на кілометровку і "не вгадали", пішовши не до того карєру. Був б карти гугла - ми з легкістю знайшли б на них потрібний обєкт...
1) Пристрій працював безпроблемно, за вийнятком моментів з неточним визначенням швидкості , як під час ходьби, так і взагалі.
2) Похибка 50-70 метрів все ж таки є, наприклад по треку ми неодноразово переходили річку Мертвовод, насправді ж ми йшли весь час по одному тому ж самому берегу
3)Штука все ж таки корисна - допомогала чітко визначити місцезнаходження і відстань до попередньо забитих маршрутних точок, чітков вивела по Южноукраїнську нас через промзони на залізний вокзал
4) Виключно векторний ЖПС - штука корисна імхо більше для автомобілістів ніж туристів. Т.як всі ці заправки, стоянки, пошук маршруту з точки в точку по автодорогам тощо річ в принципі в туризмі не дуже й потрібна. А відсутність нормальних карт це величезний мінус, особливо коли є потреба знайти щось відмінне від заздалегідь запланованого маршруту.
А була б підтримка растру - двома-трьома кліками можна було б залити в OZI кілометровки чи гуглівські карти і по ним з легкістю знайти потрібні обєкти.
Наприклад, у Олександрівці ми вирішили подивитись великі карєри, про які нам розповіли місцеві. Т.як карта на ЖПС-і примітивна, то йшли орієнтуючись на кілометровку і "не вгадали", пішовши не до того карєру. Був б карти гугла - ми з легкістю знайшли б на них потрібний обєкт...
- Chogory
- Активний користувач
- Повідомлень: 1104
- З нами з: 29 листопада 2006, 23:54
- Звідки: 50°26'16"N 30°27'23"E
- Контактна інформація:
Враження від використання GPS під час "Класичного зимнього ПВД".
1. Вертикельну швидкість при повільніх ході визначає погано, хоча це нормально і суттєвим не доліком не є.
2. Горизонтальну швидкість при стабільному русі визначає точно.
3. Точність розташування є надзвичайно високою 90% часу на природі <10 м(переважно 3-8 ). Для порівняння на генштабівках ~100м., Google earth ~20м.
3. Йшли по збереженим заздалегідь точкам. Помічу, що забивши точку до якої знадобилося дойти(не попередньо запланована), ми без проблем дісталися до потрібного місця по найкоротшому шляху.
4. Потреби в растровій мапі не відчув.
5. Були проблеми при русі по маршруту - GPS не розумів, що ми вже дойшли до чергової точки маршруту. Уже вдома я розібрався, що є три види налаштувань досягнення точки(авто, ручний, задання радіусу) в меню маршруту "От дороги".
6. Нові акумулятори протрималися 20 годин, з яких 10 при активному користуванні і 10 при морозі -5.
Загалом, роботою девайсу цілком задоволений. Залишилось вивчити усі функції і налаштувати їх під себе.
1. Вертикельну швидкість при повільніх ході визначає погано, хоча це нормально і суттєвим не доліком не є.
2. Горизонтальну швидкість при стабільному русі визначає точно.
3. Точність розташування є надзвичайно високою 90% часу на природі <10 м(переважно 3-8 ). Для порівняння на генштабівках ~100м., Google earth ~20м.
3. Йшли по збереженим заздалегідь точкам. Помічу, що забивши точку до якої знадобилося дойти(не попередньо запланована), ми без проблем дісталися до потрібного місця по найкоротшому шляху.
4. Потреби в растровій мапі не відчув.
5. Були проблеми при русі по маршруту - GPS не розумів, що ми вже дойшли до чергової точки маршруту. Уже вдома я розібрався, що є три види налаштувань досягнення точки(авто, ручний, задання радіусу) в меню маршруту "От дороги".
6. Нові акумулятори протрималися 20 годин, з яких 10 при активному користуванні і 10 при морозі -5.
Загалом, роботою девайсу цілком задоволений. Залишилось вивчити усі функції і налаштувати їх під себе.
- JACK
- Великий Комбинатор
- Повідомлень: 1347
- З нами з: 30 листопада 2006, 02:02
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
GPS вполне порадовал.
Брал его в ПВД к Киевскому морю.
На картах стмечено много интересных точек, но сами карты содержат ряд неточностей.
80% функций, что мне нужны нашел сразу.
Точность вполне устраивает, а вот определение скорости движения - нет. При равномерной ходьбе со скор примерно 4км/час выдает рендомные результаты от 2,7 до 7 км/час.
Надо тестить разные карты...
Брал его в ПВД к Киевскому морю.
На картах стмечено много интересных точек, но сами карты содержат ряд неточностей.
80% функций, что мне нужны нашел сразу.
Точность вполне устраивает, а вот определение скорости движения - нет. При равномерной ходьбе со скор примерно 4км/час выдает рендомные результаты от 2,7 до 7 км/час.
Надо тестить разные карты...
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Це само собою, я питав більше про варіанти векторизації з мінімальними часозатратами.Chogory писав:Як на мене, закинути знімки з Google Earth у наш GPS буде складно. Я б радив роздрукувати знімки з координатною сіткою і слідкуючи за даними навігатора оцінювати своє положення. Думаю так, загалом, буде простіше.
Шкода, що при купівлі GPS про це навіть ніхто не подумав, з звичайним КПК з GPS модулем та Ozzi не було б проблем ні з растром ні вектором.
- Chogory
- Активний користувач
- Повідомлень: 1104
- З нами з: 29 листопада 2006, 23:54
- Звідки: 50°26'16"N 30°27'23"E
- Контактна інформація:
У нашого GPS є одна основна перевага, він ударо-пиле-водо-стійкий. КПК ж у походних умовах проживе недовго. Крім того не матиме того функціоналу і часу роботи на батареях.
Для більшості гірських районів є гарні векторні карти. Для сплавів, зарідкими виключеннями, детальних карт не треба.
Тому я вважаю, що GARMIN 60cx - вдалий вибір.
Для більшості гірських районів є гарні векторні карти. Для сплавів, зарідкими виключеннями, детальних карт не треба.
Тому я вважаю, що GARMIN 60cx - вдалий вибір.
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
КПК я навів як приклад, є наприклад серія навігаторів Magellan Triton які задовільняють всім параметрам, є і інші.
Замість того аби визнати серьозні недоліки нашого пристрою ти вперто намагаєшся довести що цей ЖПС те що нам треба , і що підтримка Гугле Еарс та кілометровок річ непотрібна. Щодо сплавів рекомендую разок поплавати в Карелії по озерах, питання про непотрібність ЖПС зникне. А ще є і ПВД по Україні,яка покрита якісними векторними кілометровками даалеко не повністю.
Замість того аби визнати серьозні недоліки нашого пристрою ти вперто намагаєшся довести що цей ЖПС те що нам треба , і що підтримка Гугле Еарс та кілометровок річ непотрібна. Щодо сплавів рекомендую разок поплавати в Карелії по озерах, питання про непотрібність ЖПС зникне. А ще є і ПВД по Україні,яка покрита якісними векторними кілометровками даалеко не повністю.