Вилково - Білгород-Дністровський

Технічний звіт про тріп "Вилково - Білгород-Дністровський"

 Їздили ми туди 22-23 вересня 2007 року. Доречі, 22 вересня – день міста Вилкове. Оптимальним (та єдиним без пересадок) варіантом виїзду з Києва є потяг 123 (17.34 - 5.16 ). До автостанції "Привоз" від головного входу вокзалу йти хвилин 10. Якщо стояти перед головним входом вокзалу спиною до нього то беріть наліво, там знайдете без проблем.
Автобус до Вилково відправляється у 6.25 (інформація з bus.com.ua підтвердилась на 100%). Продаж квитків здійснюється за зрозумілою ,напевно, лише одеситам схемою - у касах відповіли ,що вільних місць немає, проте більше ніж пів автобуса виявилось порожнім і сіли ми без проблем. Коштує квиток 25 грн. Їхали ми десь 3.5 години. У Сараті та Татарбунарах зупинки по 10-15 хвилин, можна вийти провітритися та перекусити. Більшість пасажирів - "трамвайники" , від Татарбунар до Вилково автобус був майже порожній. По дорозі зустрічались цікаві краєвиди - дельта та плавні Дністра, Дністровський лиман, озеро Сасик.

Автостанція у Вилково поруч базару - рекомендую там зразу придбати дешевий виноград, рибу, яблука і т.д.

Про поїздку Дунаєм краще домовлятися заздалегідь. Телефони можна знайти в інеті. Фактично є два монополісти - "Вилково-Тур" та "Пелікан-Тур". Ціни та сервіс приблизно однакові. Місцеві жителі охоче покатають вас містом та може до себе на острів ,але навряд чи до нульового км (напевно існує якась домовленість між ними та турфірмами). Якщо бажаєте домовлятись на місці - йдіть до морвокзалу ( 10 хвилин пішки, містечко невелике). Там домовляйтесь з туроператорами. Якщо група велика (7+ осіб) то краще замовляти цілий катер.....Якщо буде вибір між мотоботом та "Мрією" - краще переплатить зайву сотню гривень на компанію, але замість невеличкого човника отримаєте повноцінний катер. У "не пікові" дні сміливо вимагайте знижку - нам це вдалось.

Саме місто нецікаве за винятком каналів, церкви імхо на поціновувачів. Краєвиди дельти дійсно чудові, лише вимагайте щоб вам відвели якнайбільше часу на нульовому км. Там просто неймовірно - і хвилі на місці зустрічі Дунаю та Чорного Моря, і дивний напівсолоний смак води, чудові краєвиди. Плюс - там мілина, і води дуже швидко нагрівається, тому купатися там - обов’язково.


Покататися по каналам - це до місцевих мешканців. Непогана позиція - на містку над Білогородським каналом. З нас узяли 100 грн.( влітку тариф 150 грн.). Як не дивно, ці човники-гондоли не тільки нормально вміщують 8 осіб і 9 керманич, але можуть розвивати при цьому пристойну швидкість.

Поїсти можна у кафе "Лагуна" - смачно і недорого, знайти його легко, просто запитайте де знаходиться готель "Венеція".

Питання з ночівлею ми вирішили просто - тупо питали у кожній з хат по вулиці Богдана Хмельницького. Вийшло 10 грн. з людини .

У Білгород-Дністровський ходить прямий автобус-маршрутка з Вилково відправленням у 6.30. Якщо бажаєте виїжджати пізніше - то шукайте варіант з пересадками у Сараті. Людей було знов таки багато - причиною цьому те ,що Одеська залізниця фактично знищила приміське сполучення у Бесарабії .

У Білгороді до фортеці ведуть майже всі вулиці, заблукати важко, але нам це вдалося =). Речі можна залишити у камері схову залізничного вокзалу.
Будь який пасажирський річний транспорт у Білгороді нажаль знищений. А колись, як кажуть місцеві, бігали "Метеори" до Затоки
.

До Затоки їхати або електричкою , або маршруткою з ринку . Коштує 3 грн..

Але у саму Затоку краще не їхати. Фактично там лише пляж на березі Чорного моря, нормально виходу до лиману немає. Єдине що цікаве так це розвідний міст через лиман. Зразу за мостом починаються дачні садиби, бази відпочинку тощо - нормального вільного виходу до лиману немає. Тому краще їдьте далі до Бугазу, там дійсно з одного боку лиман, з іншого Чорне море. До Одеси краще підлаштовуватись під електричку.

Comments: